Alice

Mitt namn är Alice Candy, en 16 år gammal tjej från den lilla byn Taberg strax utanför Jönköping. Fast egentligen kan man säga att jag även bor I Olofsbo utanför Falkenberg, spenderar en tredjedel av året där nämligen i familjens husvagn. 
   Jag har ett stort konstnärligt intresse, alltså musik, teckning, fotografering, smink, hår och klädstyling, poesi och så mycket mer. Kan även tillägga att jag är galen i Apple, att resa och söta saker. ^^ 
   Något som är väldigt viktigt för mig är The Ark, deras musik och spelningar är det som fått mig att orka med väldigt mycket skit, och fått mig att vara helt hypert lycklig trots att världen varit emot mig. 
   Så den här bloggen kommer innehålla mycket kreativt, inspiration, och ja.. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu, men vi får helt enkelt se vad som händer! 

I Olofsbo på min födelsedag 2012. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Follow on Bloglovin