Det finns bara du, jag vill inte tänka på refrängen nu...

I fredags så åkte jag och Louise upp till Elmia vid sådär 2 på morgonen och hade 17 timmars väntan framför oss på Sveriges bästa band! Kan inte fatta att jag sett Gyllene Tider live! Äntligen!! Väntan var verkligen värt det. Trots åskan och spöregnet vid 5 på morgonen, och blixtarna som slog ner bara ett par meter ifrån oss.
   Ioförsig sov vi bort mycket av väntetiden, och turligt nog så vaknade jag av Micke Syds röst, som jag fick en kram av! Är helt borta fortfarande från allt som hänt, kan inte beskriva ens.

Iallafall, spelningen var helt underbar. Mycket bättre än jag trodde att den skulle vara, och jag hade redan höga förväntningar. Allting var perfekt. Pers röst, MPs gitarrsolon, Fritzons farfisa (♥), Anders basgångar, och Mickes underbara trumfill (speciellt i Flickorna på TV2 & När vi två blir en..). Men måste ändå säga att höjdpunkten var när Micke gick fram och sjöng Min Tjej och Jag. 

Det mest underbara på hela kvällen var under När alla vännerna, då Micke kollade på mig och log, och kastade en trumpinne till mig!! Åh det var helt sjukt, denna sommaren har varit helt SJUK! Först såg vi de sexigaste killarna på planeten, alltså Green Day, och sen detta! 
  
 
 
Är i husvagnen just nu, men kommer hem på Torsdag, då tänkte jag ladda upp bilder från Frankrikeresan. Har inte ens haft tid att kolla på bilderna än, eller ens packa upp resväskan. Har haft fullt upp med allt, har tillochmed hunnit med att slå sönder min tå på mitt trumset, och tvingats att sy hos den skummaste läkaren någonsin, och hans sjuka hostande sköterska. Var tvungen att hålla mig för skratt under hela besöket. ( Louise var också med, så det gjorde det ju inte mindre roligt.) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Follow on Bloglovin