Mindfuck

Jag är så trött och förbannad på en sak. Att påverkas av folk runtomkring som man aldrig någonsin i hela sitt liv skulle kunna vara som. Jag kan inte skriva ett skit utan att det låter för snällt och ordentligt! Inte konstigt att jag lyckats få höga betyg i svenska, jag är ju en helt annan person när jag skriver. En person som aldrig kan svära och bara sitter still och tyst på en stol. 
 
Kommer ihåg en sak jag sa i vintras: "I sommar ska jag köpa en helt ny garderob, med blommiga klänningar och linnen." Vafan kom det ifrån!? Och idén att färga håret till min naturliga färg igen? Skulle ju inte vara mig själv längre. Har inte ens fattat förrän nu vart jag var påväg någonstans... 

Jag fattar inte, jag har ju alltid varit så säker på mig själv och vem jag är, men under gymnasiet så förstördes allt det. Hur kunde det hända? Är glad att jag är tillbaka igen. I sommar så ska jag uppgradera min garderob... en svart skjorta och färgglada slipsar står högst upp på listan, sedan rockabilly. Efter det ska jag färga håret rödare och blondare. Och så ska jag köpa en bas, SQ Mike Dirnt Precision Bass W. (den på bilden)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Follow on Bloglovin