Små tankar såhär mitt i natten

Klockan är snart två, och jag är inte ens det minsta trött. Anledningen är att jag fick ett slag tillbaka till verkligheten när jag kollade på dokumentären om Gyllene Tider från 2004. Ska jag bara gå runt och vänta på att någon ska komma fram till mig på gatan och erbjuda mig en utställning /skivkontrakt /modelljobb /en tatueringstudio eller vad det nu mer är jag vill här i livet? Jag borde bli lite mer som Per GessleMålmedveten och aldrig ge mig. 
   Tidigare idag så pratade jag med min bästa vän om att fixa om ett gammalt skjul till en studio, där vi kan vara ifred och spela, och det har gjort att jag varit pepp på allt idag!! Har påbörjat en massa idéer som jag haft ett tag och har börjat spela in lite, även om min röst har tagit en paus ifrån att fungera. 
   Ska nog göra ett par tavlor med saker som inspirerar mig på till studion, och som gör att jag alltid kommer ihåg att kämpa för vad jag vill, för en dag kanske jag hamnar någonstans. Någonstans långt ifrån där jag är nu. 

Har en känsla av vi två på här under kommer att ha en av de bästa somrarna någonsin!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Follow on Bloglovin