Provpanik & fina hästar

Ligger och försöker sova, men det går inte så speciellt bra. Imorgon så har jag GeMu prov (Gerhörs & musiklära) klockan 8, och jag tror det kommer gå helt okej, om jag inte försover mig vill säga. 
Jag orkar inte med skolan just nu, har kommit efter endel på grund av att jag var borta i en vecka, och orkar inte ta igen det just nu. Jag skulle behöva ett sommarlov till, spola tillbaka tiden tack! 

Det som får mig att gå upp på morgonen nuförtiden är tanken på att det är en dag närmre ridningen! Jag önskar att skoldagarna inte var så långa så jag skulle haft tid att vara i stallet oftare... 




Godnatt världen, vi ses i morgon..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Follow on Bloglovin